Opinie klientów:

Oferta: Matras Księgarnie

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Praca wcall centerto nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań: Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie? Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy? Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania? Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt? Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2015
Autor Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
Wydawca OnePress
Format 208x140
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 216
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788324692507

Producent:OnePress

Opinie

Napisz pierwszą opinię

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.