Opis

W świecie szybkich przemian, rosnącej konkurencji i coraz lepszego dostępu do informacji wzrasta świadomość konsumentów. Stare techniki sprzedaży odchodzą do lamusa. Czas na duże zmiany!
Grant Leboff, znany brytyjski ekspert w dziedzinie handlu i marketingu, prezentuje całkiem nowe podejście do sprzedaży. Autor wyjaśnia, jak odnieść sukces rynkowy, stawiając na pierwszym miejscu interes konsumenta. Podkreśla, jak ważna w budowaniu trwałej relacji jest umiejętność słuchania i uwzględniania opinii klienta oraz umożliwienie mu samodzielnego dokonania wyboru.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
* jak zidentyfikować potencjalnego nabywcę, określić jego potrzeby, nawyki i motywacje,
* w jaki sposób dobrać produkt, który spełni oczekiwania odbiorcy,
* jak wytworzyć więź emocjonalną z klientem,
* jak wykorzystać nowoczesne technologie informacyjne w promowaniu produktu.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2012
Autor Grant Leboff
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 260
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788326437847

Opinie


Napisz pierwszą recenzję

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania o produkt?

My albo inni klienci udzielą odpowiedzi.

image