Unikalne Kosmetyki

Unikalne kosmetyki to miejsce stworzone z pasją z miłości do natury. Jesteśmy przewodnikiem świadomych kobiet po świecie zdrowej pielęgnacji i pomagamy im troszczyć się o siebie każdego dnia.

Nasze przywiązanie do natury odbija się w naszych produktach – kosmetykach pochodzących z różnych stron świata, które łączy wyjątkowy skład. Stawiamy na unikalne składniki, które od stuleci pomagają kobietom dbać o zdrowie i urodę.

Wiemy, jak ważne jest dbanie o siebie, by móc zadbać o innych.

Wiemy, jak ważne jest dbanie o siebie, byś mogła zadbać o swoich najbliższych, dzieci i dać im wszystko to, czego potrzebują.

Wiemy, jak ważne jest dbanie o siebie, byś mogła zadbać o swój rozwój i miała wciąż energię do nowych działań i podbijania świata.

Wiemy, jak ważne jest dbanie o siebie, byś mogła zadbać o środowisko i troszczyć się o planetę, na której żyjemy.

Zapraszamy do naszego sklepu. Rozsiądź się wygodnie, wejdź na unikalnekosmetyki.pl i poczuj się jak u najlepszych przyjaciół!

Kosmetyki jakich firm mamy w swojej ofercie?

firmach.

LIVING NATURE to pochodząca z Nowej Zelandii firma z długą tradycją. Składniki ich  kosmetyków uprawiane są w tym przepięknym kraju na specjalnej farmie, dzięki czemu są naturalne i posiadają unikalne certyfikaty. Marka stawia na harmonię z naturą i nie testuje na zwierzętach. Ich produkty zawierają takie perełki jak miód czy olej manuka.

ALONA SHECHTER jest firmą słynącą z innowacyjnych produktów, które nie tylko upiększają, ale i leczą. Ich kosmetyki oparte są na naturalnych składnikach, takich jak zioła lecznicze czy minerały z Morza Martwego.

NAIF to firma wyjątkowa, bo ma wyjątkowych odbiorców – dba o najmłodszych. Jej produkty zostały stworzone przez tatusiów z Holandii, dla których priorytetem jest bezpieczeństwo dzieci. Dlatego właśnie kosmetyki te są w 100% naturalne.

YEYE w języku suahili oznacza ONA .

YEYE powstało z myślą o kobietach, które chcą czuć się komfortowo nawet w wilgotnej przestrzeni jaką jest saunarium.  

Nieważne, ile masz lat, jakiej jesteś narodowości oraz jaką masz sylwetkę, dzięki YEYE poczujesz się swobodnie nawet w dusznej saunie.

Od zawsze wiadomo, że regularne wizyty w saunarium wpływają pozytywnie na skórę i pomagają skutecznie redukować stres i zmęczenie. 

Dla wielu Pań problem nagości jest jednak na tyle krępujący, że rezygnują z wizyty w tym miejscu. 

Dzięki YEYE będziesz chętnie korzystać z sauny, nasze stroje zapewnią Ci komfort korzystania oraz zadbają o Twoją wygodę, funkcjonalność i naturę. 

Angelika Olsza - wyrafinowana pasjonatka życia, mody i wygody, pomysłodawczyni, a także twarz marki - z dumą powtarza: 

Zapomnij o nagości lub zwijającym się ręczniku, poczuj się szczęśliwa i wyzwolona! 

Załóż piękny dwuczęściowy schludny strój przystosowany specjalnie do saunowych warunków i zachwyć wszystkich swoją sensualnością.

 

DANE FIRMY:

WSA Angelika Olsza (sklep nazywa się Unikalne Kosmetyki)

Ul. Myśliwska 61/154

30-718 Kraków

unikalnekosmetyk@emag.pl

Zobacz więcej

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 250.00 PLN wynosi 20.00 PLN.
Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

Reklamacje
1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży/nabycia Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta proszę wysyłać pod adres: unikalnekosmetyk@emag.pl
3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Sprzedającego reklamowanego Towaru.
4. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z Umową sprzedaży/nabycia, a w szczególności w przypadku stwierdzenia:
• wad fabrycznych Towaru;
• uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, przy czym, w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Towaru podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody, gdzie dokładnie opisze wadę Towaru;
• niezgodności Towaru z Towarem zawartym w zamówieniu.
5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie Towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
6. Sprzedający weryfikuje zasadność reklamacji i informuje mailowo Klienta o decyzji. W przypadku uznania reklamacji, Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny Towaru wraz z kosztem pierwotnej dostawy w terminie 14 dni od przesłania informacji mailowej o uznaniu reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, sklep ustala z Klientem mailowo czy zakupiony Towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, czy też zostanie zutylizowany.

Zwroty towaru (Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość)
1. Każdemu Klientowi przysługuje — na podstawie przepisów prawa — prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży/nabycia, bez podania przyczyny w terminie opisanym poniżej.
2. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia przysługuje Klientowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Klienta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży/nabycia na adres mailowy: unikalnekosmetyk@emag.pl oraz adres korespondencyjny wskazany poniżej.
3. W razie rezygnacji z Towaru zakupionego w Sklepie (tj. realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia) na zasadach określonych w niniejszym punkcie, Umowa sprzedaży/nabycia uważana jest za niezawartą, a Klient jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W takim przypadku uiszczona cena za Towar, wraz z kosztami pierwotnej przesyłki, które poniósł Klient, zostaje niezwłocznie zwrócona Klientowi po odstąpieniu przez niego od Umowy sprzedaży/nabycia, nie później jednakże niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu/reklamacji. Informacje te zostaną ustalone z Klientem drogą mailową lub telefoniczną.
4. Zgodnie z artykułem 38 p. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zwrot nie przysługuje w odniesieniu do towarów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
5. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek „za pobraniem”.
6. Towar należy odesłać na poniższy adres.
WSA Angelika Olsza
Ul. Myśliwska 61/154
30-718 Kraków
z dopiskiem „sklep internetowy – zwrot
Klient sklepu jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do Sklepu.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych  jest: 

ANGELIKA OLSZA WSA

NIP 6792624132

REGON:361886159

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje dane

ANGELIKA OLSZA WSA

NIP 6792624132

REGON:361886159

w celu realizacji zamówień.