Opis

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności produktów, poprawy popularności marki i lojalności wobec niej oraz, ostatecznie, zwiększenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. opis takich zagadnień, jak:

* główne założenia dotyczące ochrony produktu będące częścią strategii firmy,
* wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
* profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia produktu i sposoby redukcji ryzyka,
* najlepsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, optymalne wykorzystanie nakładów,
* metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
* opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i produktu, a także użyteczne pytania kontrolne.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Post Richard, Post Penelope
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 235x165
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 332
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788326431630

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.